2008-08-25

Murph

Mycket tveksam till att göra Murph idag. WODen ligger ju rätt långt bort ifrån mina prioriteringar. Men va fan, en gång i halvåret lär jag ju sticka ut hakan och se vad som händer. Men usch vad jobbit det var.

Murph
1600m Run
100 Pullups
200 Pushups
300 Squats
1600m Run

Tid 32:55

Tog det lite lugnare på 1:a löpningen (ca 7min) vilket gjorde susen tror jag. Satsade på 20 ronder av 5 Pullups, 10 Pushups, 15 Squats för att få ihop det. Pushups segast idag, helt klart.
Hade varken plats, tid eller mage att filma hela helvetet, men här är rond 2-10 i alla fall:

3 kommentarer:

Bear sa...

Delade på samma sätt och min tid blev ca 37 min. Grymt jobbat!

mrjling sa...

Squatsen ser lite väl grunda ut ibland för mig tycker jag. Vinkeln förvärrar iochförsig, men det måste jag jobba på. Lyckades hålla tempot rätt bra och blev bara trött av armhävningarna. Var klar med alla ronder strax efter 25min. Sista löpningen tog alltså 8min ca.
Murph kommer jag inte göra ofta...

David Englund sa...

Jo, jag tänkte mest på vinkeln vid armhävningarna, såg nästan inte ut som bröstet tog i golvet!
Idag blir det Murph för min del, kunde inte hålla mig nu när alla har kört den ;)