2009-01-28

Thrust me

Kunde inte göra en enda situp på uppvärmningen. På riktigt. Kom inte upp. Inga otroliga smärtor, bara tvärstopp. Som om magen var avstängd.

Thruster
40kgx3
50kgx2
60kgx1
65kgx1
70kgx1
72.5kgx1 (PR)
75kgx1x2 (fail)

Trodde verkligen efter första försöket att jag skulle få upp 75kg. Men icke. Fick alldeles för mycket framåtvikt i böjen. Nästa gång.
Får vara nöjd med det jag fick idag, också för att knäet krånglade, och behövde 20 minuter extra omsorg innan det klickade till i det, och jag kunde köra.

Ser fram emot Morgondagen!
---
edit - vägde in på, nu stabila, 68kg i omklädningsrummet.

5 kommentarer:

Bear sa...

Över kroppsvikt i thruster, de e nahjs.

Bear sa...

Ser förrsten inte fram emot min träningsvärk på fredag, huga!

mrjling sa...

Det gör inte så ont, det är mest att magen är oanvändbar på nåt sätt. Konstig känsla.

Lycka till!

Bear sa...

Det gick bra, men det känns konstigt precis som du sa...just ja, du fick SPÖ! ;)

mrjling sa...

Oj oj, jag har ju så mycket att skylla på. Men jag kan bara säga grattis och lycka till med magen de närmsta dagarna.
Sen är det ju kul att få spöa mig i alla fall EN gång;)