2009-01-04

Lite rubbish

10 dagar i dekadens ledde till en molande värk i armbågar men framförallt knäna. Det opererade knät lider mest. Trodde det skulle vara borta idag, så ville inte gnälla om det för tidigt. Nejdå, det sitter i. Nästan säker på att det är kostrelaterat. Ätit en del skräp, tro det eller ej. Förhoppningsvis kommer det gå över nu när jag gått tillbaka till mina normala matvanor.

20 minuter varm-up med
Rehab/Prehab för nacke, axlar, höfter, knän.

Clean Deadlift High-pull
60kgx3x2
80kgx2x5

Bulgarian Split Squats i massor varvade med:
Alternating Single Leg Front Lever -MAXx3
Pseudo Planche Pushups - MAXx3
L-Pullups, Close Grip Chinups
DB Shrugs
Farmers Walk
Reverse Hypers

M-Force brukar uppskatta detta orddribblande.

Jobba imorgon? Hur kunde det bli så?

4 kommentarer:

rackempackem sa...

Jag med, jag gillar det också. Kan ana mig till vad ungefär hälften av det betyder.

Fit 4 50 sa...

Jag fattade att du ska jobba imorn!!

fredrik sa...

En lite ordlista skulle vara på sin plats. Även en pseudo-insatt har lite svårt att hänga med i svängarna.

fredrik sa...

En lite ordlista skulle vara på sin plats. Även en pseudo-insatt har lite svårt att hänga med i svängarna.