2008-05-17

Ner o Upp

Hade en fullständig ihopklappning igår. Kunde inte rubba nånting, försökte typ i 45 minuter att få fart på kroppen men det gick inte. Lyckades, tack o lov, tillslut förstå att man kan avbryta. Det är ok.

Och så äntligen gick det lite bättre! Idag hade jag ett väldigt bra böjpass. Inga problem med 5x5 på 75kg. Tekniken satt otroligt bra, då jag har bytt till low-bar för böjen. Känns lite bättre för knät.
Körde även Push Pressar, vilket jag absolut inte kunnat sedan operationen - men nu gick det fint!
Avslutade med lite Bänkpress och Dips, tog det lugnt.
--------------------------------------------------------
Oj, vilken rolig Rest Day idag på CF. Jättejobbigt ämne för många. Själv postade jag konstant från Juni-06 fram till i höstas. Now, not so much...
--------------------------------------------------------
Passet:

Back Squat
75kgx5x5
3 min mellan set
upp i vikt nästa gång

Push Press
50kgx5, 55kgx5, 60kgx5 tungt, 55kgx5, 50kgx5
2min vila mellan set

Bench Press
50kgx5, 60kgx5, 65kgx5
30 sek vila mellan set
Dips light

Inga kommentarer: