2007-09-11

Förlorat greppet?

På väg hem från jobbet stod jag lutad mot en av stängerna i T-banevagnen. På en punkt mitt på skuldran hittade jag en sånhär.
----------------------------------------------------------------
Jättejobbit idag. Verkar som avsaknaden av klättring har pajat greppstyrkan.

3 ronder av
50 Pull-ups
21 Deadlifts 85kg

23:26

Hade nån ide om att jag inte skulle spara på krafterna utan köra hårt från start. Efteråt kan jag konstatera att det blir nåt jag gör ibland och bara ibland. Det tar nämligen tvärstopp efter ett tag. Första ronden var klar på ca 3 min. Sedan bar det av utför.
Nåväl, allt som allt ett väldigt bra pass. När jag tänker efter så fick jag ju kämpa för att få till 1rep på 85kg i Marklyft när jag började CF... Sillmjölke var ordet.

Oj, jag känner redan träningsvärken komma. Jösses.

Inga kommentarer: