2008-07-12

Tillbaka i Saltgruvan

Glädjande nog kan jag berätta att köttpriserna i Spanien ligger en bit under de svenska. Men, nog med semesterprat.
Träningen gick bra de dagar den hanns med. Fick inte till det lika ofta som jag ville, men det blev allt några pass. Highlites är väl ett nytt PR på "J.T." med 9:56 och det faktum att jag började springa för första gången sedan operationen. Knät verkar inte bli sämre i alla fall utan problemet med låsningar vid stillastående är konstant. Spelade till och med en del strandfotboll, som torde vara livsfarligt för meniskskador, utan bekymmer.
Kontentan är nu att jag kör på, och får se vad som händer. Tanken är att jag börjar följa WODen igen med ett tillagt ME Squat eller Deadlift pass första dagen varje cykel. Kommer också skala en del den första tiden.
Då är det bara att smyga igång då...

Inga kommentarer: