2009-02-13

F(r)an!

Nemesis. Lyckas alltid vara supersliten när hon dyker upp. Inte sliten mentalt, men kroppen. En av de längsta uppvärmningarna på länge, ca 1h.
Sen var det på't igen.

"Fran"
Three rounds, 21-15- and 9 reps, for time of:
95 pound Thruster
Pull-ups

5:15


Första 21 Thrusters obrutna, nån slags max-effort var det idag?! Hmm. Pullups på en stång som försvårade kippen mer än jag trodde, slog i rejält några gånger. Andra omgången Thrusters var det godnatt, och därifrån trampade jag runt i en väldigt geggig mental kvicksand.
Egentligen var väl Fran lika jävlig som vanligt. Tror jag gör Diane under 5 innan Fran hamnar under 4. Ge mig ett par år så.
Helg nu, får se hur det påverkar träningen.

1 kommentar:

Bear sa...

Bra jobbat, du var väl den enda av oss som gjorde den as rxd. Personligen tänker jag leva på gamla meriter ett tag till och gotta mig för min 3:58 för typ ett år sedan utan vittnen ;)